O tom, ako nás predsudky zastavujú

13th February 2019

Zaužívané konvencie. Tak, ako pre niekoho každodenný chlieb do officu či v živote je sako, pre mňa kategória oblečenia totálne neprebádaná.

Mala som veľký predsudok voči saku. Aj, keď predtým boli rôzne pokusy o nápravu, zväčša som videla pred sebou iba moje imagine predsudky, že vyzerám, ako učiteľka a nepodobá sa to na mňa, typu vyzerám staršie – zrelá žena, učiteľsky, prísne, nepohodlne.….

Pravdu povediac až teraz ma jedno sako natoľko ohúrilo a našla som to správne úplne neplánovane.


A teraz sa podržte, to moje úplne neplánovane, na mňa počkalo v second hande @momentpraha za 80 kč. 

Je to tak, že si na niektoré veci máte počkať? A oni prídu samé ale len ich zrazu vidíte, keď ste pripravený.

Tak ženský pocit podrhujúci sebaistotu som už dlho nezažila. Áno zo saka. Sako mi dodáva guráž – neviem či preto lebo je z pánskej sekcie 🙂

Určite môže za to strih, dlhšie prevedenie, kedy mi to presne podtrhne časti, ktoré chcem v tú danú chvíľu podtrhnúť a ten pocit Everything I Can in that Moment je nezameniteľný. 

Nejdem tu teraz rozprávať, ako si bez neho už nedokážem predstaviť ani týždeň. Učím sa ho kombinovať na rôzne spôsoby, príležitosti. Viac sa môžete inšpirovať v mojom videu na IGTV, kedy som sako zladila do dvoch lookov na rôzne spôsoby.

Ale otázka znie či sa to týka oblečenia alebo rôznych životných situácii zastavujú nás predsudky? Zaužívané reakcie, ktoré nás ovplyvňujú, zabraňujú nášmu rozvíjaniu. Áno, niekedy to môže byť bolestivé, aj strach sa v nás môže prejavovať, ale predsa potom by sme nevýchadzali zo svojích komfortných zón.

Zrelá a pripravená opustiť svoj predsudok aj keď spätne nechápem, 
vlastne kvôli čomu vytvorený. 


Prajem veľa úspechu do otvorenosti sa novým veciam či už je to len kúsok oblečenia alebo životného rozhudnutia rovnako to chce guráž a statočnosť vystúpiť zo svojej komfortnej zóny, zaužívaného myslenia a otvoriť sa novým príležitostiam. 

S láskou, D.


Pridaj komentár

Design a site like this with WordPress.com
Začíname